Pagalba/instrukcijos/El. paštas/Pašto klaidos/Kaip pridėti el. pašto adresą į juodąjį / baltąjį sąrašą?

Kaip pridėti el. pašto adresą į juodąjį / baltąjį sąrašą?

Jei siuntėjo siunčiami laiškai Jūsų el. pašto dėžutės nepasiekia, galite pamėginti įtraukti siuntėjo adresą į baltąjį sąrašą el. pašto dėžučių iš kurių pageidaujate visuomet gauti el. laiškus. (Pastaba! Siuntėjo adresas gali būti patekęs į juoduosius pasaulinius sąrašus, arba siuntėjas gali turėti kitų el. pašto sutrikimų. Pridėjimas el. pašto adreso į baltąjį sąrašą nebūtinai reiškia jog garantuotai gausite el. laiškus iš siuntėjo el. pašto adreso).

Jei nenorite gauti el. laiškų iš konkretaus el. pašto adreso, šį el pašto adresą galite įtraukti į juodąjį sąrašą.

Pateikiame instrukciją kaip tai galite atlikti.

1) Prisijunkite prie „Direct admin“ valdymo panelės, instrukciją kaip tai padaryti rasite šioje nuorodoje: https://pagalba.domenai.lt/prisijungimas-prie-directadmin-valdymo-paneles

2) Prisijungę prie „Direct admin“ valdymo panelės. pasirinkite skiltį –> Elektroninio pašto valdymas –> El. pašto dėžutės. Spauskite punktą „Spamassassin nustatymai“.

3) Atsidariusioje lentelėje galite koreguoti nurodytus Spamassassin nustatymus dėl SPAM laiškų filtravimo į Jūsų dėžutę. Apačioje lentelės rasite pasirinkimus „Juodasis sąrašas” ir „Baltasis sąrašas”. Paspaudus prie norimo sąrašo pliuso ženkliuką, formoje galėsite įvesti norimus el. pašto adresus kaip pateikiame pavyzdyje.

4) Atlikus pakeitimus, paspauskite mygtuką „Išsaugoti”.

Tags:baltasis sąrašasjuodasis sąrašasspamassassin

Ar instrukcija Jums padėjo ?

2 Taip  Ne
Susijusios instrukcijos
  • Kuo skiriasi IMAP ir POP3 protokolai ?
  • Siunčiant laiškus, gaunu klaidos pranešimą: 550, ką daryti?
  • Kaip sukonfigūruoti saugų ryšį el. paštui tarp serverio ir Jūsų el. pašto programos

Didn't find your answer? Contact Us

Pagalba pagal raktažodžius
Cannot verify server identity (1) daugiau disko vietos (1) direct admin (12) directadmin (2) disko vieta (1) dns (1) dns redagavimas (2) dns įrašai (5) dns įrašų keitimas (1) domeno nukreipimas (3) domeno perkėlimas (2) domeno perkėlimo kodas (2) domeno sujungimas su mozello (1) domeno sujungimas su shopify (1) domeno sujungimas su wix (1) el. paštas (18) el. pašto konfigūravimas (15) el. pašto konfigūravimas android (1) el. pašto tikrinimas internete (2) el. pašto tikrinimas iphone (1) el. pašto tikrinimas su android (1) hostingo plano keitimas (1) installatron (2) ios (1) iphone ssl klaida (1) kaip nukreipti domeną (3) kaip patikrinti el. paštą (1) Microsoft Outlook 15 (1) microsoft outlook 2003 (2) microsoft outlook 2007 (2) microsoft outlook 2013 (2) microsoft outlook 2016 (2) mozilla thunderbird el. pašto konfigūravimas (2) pasididinti hostingą (1) pasididinti talpinimo planą (1) paslaugų pratęsimas (2) roundcube (2) saugus paštas (1) shopify (1) ssl/tls (1) ssl el. paštui (1) Unable to verify SSL server (1) windows 10 mail (1) wix (1) wordpress (3)
Dažniausi klausimai
  • Domeno sujungimas su Mozello
  • Domenai.lt slaptažodžio priminimas
  • El. pašto konfigūravimas programoje Microsoft Outlook 2016 (Nustatymai lietuvių kalba)
  • Kaip sužinoti domeno užsakovo (turėtojo) RN kodą?
  • Kaip pakeisti PHP nustatymus?

Kuo skiriasi IMAP ir POP3 protokolai ?