Pagalba/instrukcijos/El. paštas/Pašto tikrinimas/Pašto tikrinimas telefone/iOS/Elektroninio pašto tikrinimas su iPhone (iOS)

Elektroninio pašto tikrinimas su iPhone (iOS)

Dėmesio, prieš atliekant tolimesnius veiksmus, įsitikinkite, kad sukūrėte el. pašto dėžutę per DirectAdmin valdymo pultą (jūsų-domenas.lt:2222) ir turite vartotojo vardą (pavadinimas@jūsų-domenas.lt) bei slaptažodį.

Kaip susikurti el. pašto dėžutę rasite šioje instrukcijoje: https://pagalba.domenai.lt/kaip-susikurti-elektroninio-pasto-dezute

1) Pasiruoškite prisijungimo duomenis prie el. pašto. Jums reikės:

  • el. pašto adreso (pvz.: vardas@jūsųdomenas.lt)
  • el. pašto dėžutės slaptažodžio
  • IMAP serverio adreso (dažniausiai: mail.jūsųdomenas.lt)
  • SMTP serverio adreso (dažniausiai: mail.jūsųdomenas.lt)

2) iPhone telefone spaudžiame „Settings“.

3) Pasirenkame „Mail“.

 

iOS Mail

4) Spaudžiame „Accounts“.

iOS Accounts

 

5) Spaudžiame „Add Account“.

6) Spaudžiame „Other“.

iOS Other Account

7) Pasirenkame „Add Mail Account“.

8) Atsidariusiame lange suvedame prašomus duomenis:

  • Name (Jūsų vardas, pavardė)
  • Email (pilnas el. pašto adresas)
  • Password (slaptažodis)
  • Description (apibūdinkite sau šią pašto dėžutę, pvz.: darbo, namų paštas ar pan.)

Užpildę duomenis spauskite „Next“.

9) Atsidariusiame lange skiltyje pasirinkite protokolą IMAP ir suveskite prašomus duomenis. Galite rinktis ir POP3, plačiau kuo skiriasi IMAP ir POP3 pasirinkimas rasite šioje nuorodoje: https://pagalba.domenai.lt/kuo-skiriasi-imap-ir-pop3-protokolai

Incoming mail server:

  • Host Name: nurodykite – „mail.Jūsų-domeno-pavadinimas.lt“.
  • User Name: nurodykite pilną el. pašto adresą, pvz.: (vardas@tavodomenas.lt).
  • Password: nurodykite el. pašto dėžutės slaptažodį

Outgoing mail server:

  • Host Name: nurodykite – „mail.Jūsų-domeno-pavadinimas.lt“.
  • User Name: nurodykite pilną el. pašto adresą, pvz.: (vardas@tavodomenas.lt).
  • Password: nurodykite el. pašto dėžutės slaptažodį

Suvedus duomenis spauskite mygtuką „Next“.

10) Tai paskutinis žingsnis, spauskite „Save“. Nuo šiol paštą siųsti bei tikrinti galite naudodamiesi „Mail“ programėle.

Pastaba ! Žingsnyje Nr. 8 galite matyti iššokančius pranešimus:

  • Gali iššokti langas „Cannot Connect Using SSL“. Tai normalu, nes neturite SSL sertifikato, todėl lentelėje pasirinkite „Yes“ arba sekite šia instrukcija: https://pagalba.domenai.lt/apple-iphone-ssl-klaida-unable-to-verify-ssl-server-cannot-verify-server-identity
  • Gali iššokti langas „Cannot Verify Server Identity“. Tai irgi normalu, nes neturite SSL sertifikato, todėl lentelėje pasirinkite „Continue“ arba sekite šia instrukcija: https://pagalba.domenai.lt/apple-iphone-ssl-klaida-unable-to-verify-ssl-server-cannot-verify-server-identity

Norint sukonfigūruoti saugų ryšį su el. pašto serveriu, visų pirma turite būti aktyvavę SSL sertifikatą subdomenui mail. Pvz.: mail.tavodomenas.lt. Plačiau apie tai skaitykite šioje instrukcijoje: https://pagalba.domenai.lt/kaip-sukonfiguruoti-saugu-rysi-el-pastui-tarp-serverio-ir-jusu-el-pasto-programos

Aktyvavus SSL sertifikatą subdomenui pašalinkite ir pridėkite el. pašto dėžutę iš naujo sekant šia instrukcija.

Tags:el. paštasel. pašto konfigūravimasel. pašto tikrinimas iphoneios

Ar instrukcija Jums padėjo ?

4 Taip  2 Ne
Pagalba pagal raktažodžius
android (1) apple mail pašto konfigūravimas (1) Cannot verify server identity (1) daugiau disko vietos (1) directadmin (2) direct admin (12) disko vieta (1) dns (1) dns redagavimas (2) dns įrašai (5) dns įrašų keitimas (1) domeno nukreipimas (3) domeno perkėlimas (3) domeno perkėlimo kodas (2) domeno sujungimas su shopify (1) domeno sujungimas su wix (1) el. paštas (18) el. pašto konfigūravimas (15) el. pašto konfigūravimas android (1) el. pašto tikrinimas internete (2) el. pašto tikrinimas iphone (1) el. pašto tikrinimas su android (1) hostingo plano keitimas (1) installatron (2) ios (1) iphone ssl klaida (1) kaip nukreipti domeną (3) kaip patikrinti el. paštą (1) Microsoft Outlook 15 (1) microsoft outlook 2003 (2) microsoft outlook 2007 (2) microsoft outlook 2013 (2) microsoft outlook 2016 (2) mozilla thunderbird el. pašto konfigūravimas (2) pasididinti hostingą (1) pasididinti talpinimo planą (1) paslaugų pratęsimas (2) roundcube (2) saugus paštas (1) shopify (1) ssl/tls (1) Unable to verify SSL server (1) windows 10 mail (1) wix (1) wordpress (3)
Dažniausi klausimai
  • Kaip sukurti/išskleisti atsarginę kopiją
  • SSL sertifikato aktyvavimas WordPress svetainėje
  • Kaip pakeisti WordPress administratoriaus slaptažodį?
  • Kaip sukonfigūruoti saugų ryšį el. paštui tarp serverio ir Jūsų el. pašto programos
  • Domeno sujungimas su Mozello