Pagalba/instrukcijos/El. paštas/Pašto tikrinimas/Pašto tikrinimas telefone/Android/Elektroninio pašto tikrinimas su Android

Elektroninio pašto tikrinimas su Android

Dėmesio, prieš atliekant tolimesnius veiksmus, įsitikinkite, kad sukūrėte el. pašto dėžutę per DirectAdmin valdymo pultą (jūsų-domenas.lt:2222) ir turite vartotojo vardą (pavadinimas@jūsų-domenas.lt) bei slaptažodį.

Kaip susikurti el. pašto dėžutę rasite šioje instrukcijoje: https://pagalba.domenai.lt/kaip-susikurti-elektroninio-pasto-dezute

1) Pasiruoškite prisijungimo duomenis prie el. pašto. Jums reikės:

  • el. pašto adreso (pvz.: vardas@jūsųdomenas.lt)
  • el. pašto dėžutės slaptažodžio
  • IMAP serverio adreso (dažniausiai: mail.jūsųdomenas.lt)
  • SMTP serverio adreso (dažniausiai: mail.jūsųdomenas.lt)

2) Android telefone spaudžiame El. paštas.

3) Pasirenkame „Kita“.

4) Atsidariusiame lange suvedame prašomus duomenis:

  • El. Pašto adresas (Jūsų el. pašto adresas pvz. vardas@jūsųdomenas.lt)
  • Slaptažodis (nurodykite el. pašto dėžutės slaptažodį)

Ir spaudžiame mygtuką „Rankinė sąranka“.

5) Pasirenkame „IMAP“. Galite rinktis ir POP3, plačiau kuo skiriasi IMAP ir POP3 pasirinkimas rasite šioje nuorodoje: https://pagalba.domenai.lt/kuo-skiriasi-imap-ir-pop3-protokolai

6) Atsidariusiame lange suvedame prašomus duomenis:

  • IMAP serveris: nurodykite IMAP serverio adresą, pvz. mail.jūsųdomenas.lt.
  • Saugos tipas: Išjungtas
  • Prievado numeris: 143 (Jei pasirinkote POP3 įveskite 110)
  • Naudotojo vardas: nurodykite pilną el. pašto adresą, pvz. vardas@jūsųdomenas.lt.
  • Slaptažodis: nurodykite el. pašto dėžutės slaptažodį.

Spauskite mygtuką „Kitas“.

7) Atsidariusiame lange suvedame prašomus duomenis:

  • SMTP serveris: nurodykite SMTP serverio adresą, pvz. mail.jūsųdomenas.lt.
  • Saugos tipas: Išjungtas
  • Prievado numeris: 587
  • Naudotojo vardas: nurodykite pilną el. pašto adresą, pvz. vardas@jūsųdomenas.lt
  • Slaptažodis: nurodykite el. pašto dėžutės slaptažodį.

Spauskite mygtuką „Kitas“.

8) Jeigu visur įvedėte teisingus duomenis, sąranka bus užbaigta ir pamatysite langą, kuriame reikia suvesti sąrankos apibūdinimą. Spauskite mygtuką „Atlikta“.

Pastaba ! Norint sukonfigūruoti saugų ryšį su el. pašto serveriu, visų pirma turite būti aktyvavę SSL sertifikatą subdomenui mail. Pvz.: mail.tavodomenas.lt. Plačiau apie tai skaitykite šioje instrukcijoje: https://pagalba.domenai.lt/kaip-sukonfiguruoti-saugu-rysi-el-pastui-tarp-serverio-ir-jusu-el-pasto-programos

Konfigūruojant saugų ryšį su el. pašto serveriu, šios instrukcijos punktuose Nr. 6 ir Nr. 7 turite nurodyti šią konfigūraciją:

Gaunamo pašto serveris:

  • IMAP serveris: nurodykite IMAP serverio adresą, pvz. mail.jūsųdomenas.lt.
  • Saugos tipas: SSL
  • Prievado numeris: 993 (Jei pasirinkote POP3 įveskite 995)
  • Naudotojo vardas: nurodykite pilną el. pašto adresą, pvz. vardas@jūsųdomenas.lt.
  • Slaptažodis: nurodykite el. pašto dėžutės slaptažodį.

Siunčiamo pašto serveris:

  • SMTP serveris: nurodykite SMTP serverio adresą, pvz. mail.jūsųdomenas.lt.
  • Saugos tipas: SSL
  • Prievado numeris: 465
  • Naudotojo vardas: nurodykite pilną el. pašto adresą, pvz. vardas@jūsųdomenas.lt
  • Slaptažodis: nurodykite el. pašto dėžutės slaptažodį.
Tags:androidel. paštasel. pašto konfigūravimas androidel. pašto tikrinimas su android

Ar instrukcija Jums padėjo ?

2 Taip  4 Ne
Pagalba pagal raktažodžius
android (1) apple mail pašto konfigūravimas (1) Cannot verify server identity (1) daugiau disko vietos (1) directadmin (2) direct admin (12) disko vieta (1) dns (1) dns redagavimas (2) dns įrašai (5) dns įrašų keitimas (1) domeno nukreipimas (3) domeno perkėlimas (3) domeno perkėlimo kodas (2) domeno sujungimas su shopify (1) domeno sujungimas su wix (1) el. paštas (18) el. pašto konfigūravimas (15) el. pašto konfigūravimas android (1) el. pašto tikrinimas internete (2) el. pašto tikrinimas iphone (1) el. pašto tikrinimas su android (1) hostingo plano keitimas (1) installatron (2) ios (1) iphone ssl klaida (1) kaip nukreipti domeną (3) kaip patikrinti el. paštą (1) Microsoft Outlook 15 (1) microsoft outlook 2003 (2) microsoft outlook 2007 (2) microsoft outlook 2013 (2) microsoft outlook 2016 (2) mozilla thunderbird el. pašto konfigūravimas (2) pasididinti hostingą (1) pasididinti talpinimo planą (1) paslaugų pratęsimas (2) roundcube (2) saugus paštas (1) shopify (1) ssl/tls (1) Unable to verify SSL server (1) windows 10 mail (1) wix (1) wordpress (3)
Dažniausi klausimai
  • Kaip sukonfigūruoti saugų ryšį el. paštui tarp serverio ir Jūsų el. pašto programos
  • Domeno sujungimas su Mozello
  • El. pašto konfigūravimas programoje Microsoft Outlook 2016 (Nustatymai lietuvių kalba)
  • Domenai.lt slaptažodžio priminimas
  • Kaip sužinoti domeno užsakovo (turėtojo) RN kodą?