Pagalba/instrukcijos/El. paštas/Pašto tikrinimas/Pašto tikrinimas kompiuteryje/Microsoft Windows/Thunderbird/El. pašto konfigūravimas programoje Mozilla Thunderbird (Nustatymai anglų kalba)

El. pašto konfigūravimas programoje Mozilla Thunderbird (Nustatymai anglų kalba)

Dėmesio, prieš atliekant tolimesnius veiksmus, įsitikinkite, kad sukūrėte el. pašto dėžutę per DirectAdmin valdymo pultą (jūsų-domenas.lt:2222) ir turite vartotojo vardą (pavadinimas@jūsų-domenas.lt) bei slaptažodį.

Kaip susikurti el. pašto dėžutę rasite šioje instrukcijoje: https://pagalba.domenai.lt/kaip-susikurti-elektroninio-pasto-dezute

1) Atsidarius pašto programą, eikite į nustatymų meniu (Trys horizontalūs brūkšneliai), toliau „Options“ ir „Account Settings“.

2) Kairiame lango kampe apačioje pasirinkite „Account Actions“ ir „Add Mail Account…“.

3) Suveskite reikalaujamus duomenis:

  • Asmenvardis: nurodykite savo vardą, įmonės pavadinimą ar kitą informacija, tokį pavadinimą matys laiško gavėjas.
  • El. pašto adresas: nurodykite savo el. pašto adresą, pvz.: vardas@tavodomenas.lt
  • Slaptažodis: nurodykite el. pašto dėžutės slaptažodį.

Spauskite mygtuką „Tęsti“.

4) Atsidariusiame lange skiltyje pasirinkite protokolą IMAP (remote folders) ir spauskite mygtuką „Manual config“. Galite rinktis ir POP3, plačiau kuo skiriasi IMAP ir POP3 pasirinkimas rasite šioje nuorodoje: https://pagalba.domenai.lt/kuo-skiriasi-imap-ir-pop3-protokolai

5) Toliau lentelėje užpildykite visą informaciją:

Incoming (IMAP):

  • Server hostname: nurodykite – „mail.Jūsų-domeno-pavadinimas.lt“.
  • Port: 143 (Jeigu pasirinkote POP3 protokolą įveskite 110)
  • SSL: None
  • Authentication: Normal password

Outgoing (SMTP):

  • Server hostname: nurodykite – „mail.Jūsų-domeno-pavadinimas.lt“.
  • Port: 587
  • SSL: None
  • Authentication: Normal password

Username (Incoming): nurodykite pilną el. pašto adresą, pvz.: (vardas@tavodomenas.lt).

Username (Outgoing): nurodykite pilną el. pašto adresą, pvz.: (vardas@tavodomenas.lt).

Spauskite mygtuką „Done“.

Pastaba ! Norint sukonfigūruoti saugų ryšį su el. pašto serveriu, visų pirma turite būti aktyvavę SSL sertifikatą subdomenui mail. Pvz.: mail.tavodomenas.lt. Plačiau apie tai skaitykite šioje instrukcijoje: https://pagalba.domenai.lt/kaip-sukonfiguruoti-saugu-rysi-el-pastui-tarp-serverio-ir-jusu-el-pasto-programos

Konfigūruojant saugų ryšį su el. pašto serveriu, šios instrukcijos punkte Nr. 5 turite nurodyti šią konfigūraciją:

Laiškų gavimo serveris (IMAP):

  • Server hostname: nurodykite – „mail.Jūsų-domeno-pavadinimas.lt“.
  • Port: 993 (Jeigu pasirinkote POP3 protokolą įveskite 995)
  • SSL: SSL/TLS
  • Authentication: Normal password

Laiškų siuntimo serveris (SMTP):

  • Server hostname: nurodykite – „mail.Jūsų-domeno-pavadinimas.lt“.
  • Port: 465
  • SSL: SSL/TLS
  • Authentication: Normal password

Username (Incoming): nurodykite pilną el. pašto adresą, pvz.: (vardas@tavodomenas.lt).

Username (Outgoing): nurodykite pilną el. pašto adresą, pvz.: (vardas@tavodomenas.lt).

Spauskite mygtuką „Done“.

Tags:el. paštasel. pašto konfigūravimasmozilla thunderbird el. pašto konfigūravimas

Ar instrukcija Jums padėjo ?

Taip  Ne
Susijusios instrukcijos
  • El. pašto konfigūravimas programoje Mozilla Thunderbird (Nustatymai lietuvių kalba)
Pagalba pagal raktažodžius
android (1) apple mail pašto konfigūravimas (1) Cannot verify server identity (1) daugiau disko vietos (1) directadmin (2) direct admin (12) disko vieta (1) dns (1) dns redagavimas (2) dns įrašai (5) dns įrašų keitimas (1) domeno nukreipimas (3) domeno perkėlimas (3) domeno perkėlimo kodas (2) domeno sujungimas su shopify (1) domeno sujungimas su wix (1) el. paštas (18) el. pašto konfigūravimas (15) el. pašto konfigūravimas android (1) el. pašto tikrinimas internete (2) el. pašto tikrinimas iphone (1) el. pašto tikrinimas su android (1) hostingo plano keitimas (1) installatron (2) ios (1) iphone ssl klaida (1) kaip nukreipti domeną (3) kaip patikrinti el. paštą (1) Microsoft Outlook 15 (1) microsoft outlook 2003 (2) microsoft outlook 2007 (2) microsoft outlook 2013 (2) microsoft outlook 2016 (2) mozilla thunderbird el. pašto konfigūravimas (2) pasididinti hostingą (1) pasididinti talpinimo planą (1) paslaugų pratęsimas (2) roundcube (2) saugus paštas (1) shopify (1) ssl/tls (1) Unable to verify SSL server (1) windows 10 mail (1) wix (1) wordpress (3)
Dažniausi klausimai
  • Kaip sukurti/išskleisti atsarginę kopiją
  • SSL sertifikato aktyvavimas WordPress svetainėje
  • Kaip pakeisti WordPress administratoriaus slaptažodį?
  • Kaip sukonfigūruoti saugų ryšį el. paštui tarp serverio ir Jūsų el. pašto programos
  • Domeno sujungimas su Mozello

El. pašto konfigūravimas programoje Mozilla Thunderbird (Nustatymai lietuvių kalba)