Pagalba/instrukcijos/El. paštas/Pašto tikrinimas/Pašto tikrinimas kompiuteryje/Microsoft Windows/Microsoft Outlook/El. pašto konfigūravimas programoje Microsoft Outlook 2003 (Nustatymai lietuvių kalba)

El. pašto konfigūravimas programoje Microsoft Outlook 2003 (Nustatymai lietuvių kalba)

Dėmesio, prieš atliekant tolimesnius veiksmus, įsitikinkite, kad sukūrėte el. pašto dėžutę per DirectAdmin valdymo pultą (jūsų-domenas.lt:2222) ir turite vartotojo vardą (pavadinimas@jūsų-domenas.lt) bei slaptažodį.

Kaip susikurti el. pašto dėžutę rasite šioje instrukcijoje: https://pagalba.domenai.lt/kaip-susikurti-elektroninio-pasto-dezute

1) Atsidarius pašto programą, spauskite „Įrankiai“, tada „El. pašto abonentai…“.

2) Atsidariusiame lange pasirenkame skiltį „El. paštas“ ir spaudžiame „Pridėti naują el. pašto abonentą“.

3) Rekomenduojame pasirinkti IMAP. Galite rinktis ir POP3, plačiau kuo skiriasi IMAP ir POP3 pasirinkimas rasite šioje nuorodoje: https://pagalba.domenai.lt/kuo-skiriasi-imap-ir-pop3-protokolai

 

4) Atsidariusiame lange užpildykite visą informaciją.

  • „Jūsų vardas“  – nurodykite savo vardą, įmonės pavadinimą ar kitą informacija, tokį pavadinimą matys laiško gavėjas.
  • „El. pašto adresas“ – nurodykite savo el. pašto adresą, pvz.: vardas@tavodomenas.lt
  • „Gaunamo pašto serveris (IMAP)“ ir „Siunčiamo pašto serveris (SMTP)“ nurodykite – „mail.Jūsų-domeno-pavadinimas.lt“.
  • „Vartotojo vardas“ – nurodykite pilną el. pašto adresą, pvz.: (vardas@tavodomenas.lt).
  • „Slaptažodis“ – nurodykite el. pašto dėžutės slaptažodį.

Suvedus nustatymus spauskite mygtuką „Kiti parametrai…“.

5) Atsidariusiame lange pasirinkite skiltį „Siunčiamo pšt. serveris“, pažymėkite varnelę ties „Mano siunčiamo pšt. serveris (SMTP) reikalauja autentifikavimo“. Įsitikinkite, kad pažymėtas punktas „Naudoti gaunamo pašto serverio parametrus“.

6) Toliau pasirinkite skirtuką „Išsamiau“ ir suveskite nurodytus duomenis:

  • Gaunamo pšt. serveris (IMAP): – 143 (Jeigu pasirinkote POP3 protokolą įveskite 110)
  • Šis serveris reikalauja užšifruoti ryšio (SSL) – varnelė turi būti nuimta.
  • Siunčiamo pšt. serveris (SMTP): 587
  • Šis serveris reikalauja užšifruoti ryšio (SSL) – varnelė turi būti nuimta.

Pakeitus nustatymus spauskite mygtuką „Gerai“.

7) Sugrįžę į „E. pašto abonentai“ langą spauskite „Pirmyn“  ir kitoje lentelėje „Baigti“.

 

Pastaba ! Norint sukonfigūruoti saugų ryšį su el. pašto serveriu, visų pirma turite būti aktyvavę SSL sertifikatą subdomenui mail. Pvz.: mail.tavodomenas.lt. Plačiau apie tai skaitykite šioje instrukcijoje: https://pagalba.domenai.lt/kaip-sukonfiguruoti-saugu-rysi-el-pastui-tarp-serverio-ir-jusu-el-pasto-programos

Konfigūruojant saugų ryšį su el. pašto serveriu, šios instrukcijos punkte Nr. 7 turite nurodyti šią konfigūraciją:

  • Gaunamo pšt. serveris (IMAP): – 993 (Jeigu pasirinkote POP3 protokolą įveskite 995)
  • Šis serveris reikalauja užšifruoti ryšio (SSL) – varnelė turi būti pažymėta.
  • Siunčiamo pšt. serveris (SMTP): 465
  • Šis serveris reikalauja užšifruoti ryšio (SSL) – varnelė turi būti pažymėta.

Tags:el. paštasel. pašto konfigūravimasmicrosoft outlook 2003

Ar instrukcija Jums padėjo ?

Taip  Ne
Susijusios instrukcijos
  • El. pašto konfigūravimas programoje Microsoft Outlook 2016 (Nustatymai lietuvių kalba)
  • El. pašto konfigūravimas programoje Microsoft Outlook 2016 (Nustatymai anglų kalba)
  • El. pašto konfigūravimas programoje Microsoft Outlook 2013 (Nustatymai lietuvių kalba)
Pagalba pagal raktažodžius
android (1) apple mail pašto konfigūravimas (1) Cannot verify server identity (1) daugiau disko vietos (1) directadmin (2) direct admin (12) disko vieta (1) dns (1) dns redagavimas (2) dns įrašai (5) dns įrašų keitimas (1) domeno nukreipimas (3) domeno perkėlimas (3) domeno perkėlimo kodas (2) domeno sujungimas su shopify (1) domeno sujungimas su wix (1) el. paštas (18) el. pašto konfigūravimas (15) el. pašto konfigūravimas android (1) el. pašto tikrinimas internete (2) el. pašto tikrinimas iphone (1) el. pašto tikrinimas su android (1) hostingo plano keitimas (1) installatron (2) ios (1) iphone ssl klaida (1) kaip nukreipti domeną (3) kaip patikrinti el. paštą (1) Microsoft Outlook 15 (1) microsoft outlook 2003 (2) microsoft outlook 2007 (2) microsoft outlook 2013 (2) microsoft outlook 2016 (2) mozilla thunderbird el. pašto konfigūravimas (2) pasididinti hostingą (1) pasididinti talpinimo planą (1) paslaugų pratęsimas (2) roundcube (2) saugus paštas (1) shopify (1) ssl/tls (1) Unable to verify SSL server (1) windows 10 mail (1) wix (1) wordpress (3)
Dažniausi klausimai
  • Kaip sužinoti domeno užsakovo (turėtojo) RN kodą?
  • Kaip pakeisti PHP nustatymus?
  • El. pašto konfigūravimas Windows live mail
  • Kaip sužinoti prisijungimus prie Directadmin serverio valdymo pulto
  • Kur rodomos svetainės klaidos? (apache log failas)

  El. pašto konfigūravimas programoje Microsoft Outlook 2007 (Nustatymai anglų kalba)

El. pašto konfigūravimas programoje Microsoft Outlook 2003 (Nustatymai anglų kalba)