Dėmesio, prieš atliekant tolimesnius veiksmus, įsitikinkite, kad sukūrėte el. pašto dėžutę per DirectAdmin valdymo pultą (jūsų-domenas.lt:2222) ir turite vartotojo vardą (pavadinimas@jūsų-domenas.lt) bei slaptažodį.
Kaip susikurti el. pašto dėžutę rasite šioje instrukcijoje: https://pagalba.domenai.lt/kaip-susikurti-elektroninio-pasto-dezute
1) Atidarius programą, spauskite „Mail“, tada „Preferences“.
2) Atsidariusiame lange, pasirenkame „Accounts“ ir spaudžiame „+“ simbolį.
Jei programą naudojate pirmą kartą, gali būti, kad iš karto pateksite į 3 žingsnį.
3) Atsidariusiame lange pasirinkite „Other Mail Account…“ ir spauskite „Continue“.
4) Atsidariusiame lange, įveskite prašomus duomenis
- Name: nurodykite savo vardą, įmonės pavadinimą ar kitą informacija, tokį pavadinimą matys laiško gavėjas.
- Email Addess: nurodykite savo el. pašto adresą, pvz.: vardas@tavodomenas.lt
- Password: nurodykite el. pašto dėžutės slaptažodį.
Suvedę duomenis spauskite „Sign in“.
Dėmesio! Paspaudus „Sign in“ gali iššokti klaidos langas su užrašu „Mail can’t verify identity … „, spauskite „Continue“ (tiek kartų kiek parodys klaidos langą), tada galėsite pereiti prie 4 žingsnio. Šią klaidą matote tik dėl to, kad programa bando prisijungti naudodama SSL sertifikatą kurio Jūs neturite. Jei norite aktyvuoti SSL sertifikatą skaitykite šios instrukcijos apačioje.
5) Suveskite prašomus nustatymus:
- Email Address: nurodykite savo el. pašto adresą.
- User name: nurodykite pilną el. pašto adresą pvz.: (pavadinimas@jūsų-domenas.lt).
- Password: nurodykite el. pašto dėžutės slaptažodį.
- Pasirinkite pašto dėžutės tipą (POP arba IMAP), rekomenduojame pasirinkti IMAP jei ketinate tikrinti paštą keliuose kompiuteriuose ar telefonuose. Galite rinktis ir POP3, plačiau kuo skiriasi IMAP ir POP3 pasirinkimas rasite šioje nuorodoje: https://pagalba.domenai.lt/kuo-skiriasi-imap-ir-pop3-protokolai
- Incoming mail server: nurodykite „mail.Jūsų-domeno-pavadinimas.lt“.
- Outgoing mail server: nurodykite „mail.Jūsų-domeno-pavadinimas.lt“.
Spauskite mygtuką „Sign in“.
6) Dėmesio! Paspaudus „Sign in“ gali iššokti klaidos langas su užrašu „Mail can’t verify identity … „, spauskite „Continue“ (tiek kartų kiek parodys klaidos langą), tada galėsite pereiti prie 4 žingsnio. Šią klaidą matote tik dėl to, kad programa bando prisijungti naudodama SSL sertifikatą kurio Jūs neturite. Jei norite aktyvuoti SSL sertifikatą skaitykite šios instrukcijos apačioje.
7) Atsivėrusiame lange pasirenkame tik „Mail“ ir spaudžiame „Done“.
Pastaba ! Norint sukonfigūruoti saugų ryšį su el. pašto serveriu, visų pirma turite būti aktyvavę SSL sertifikatą subdomenui mail. Pvz.: mail.tavodomenas.lt. Plačiau apie tai skaitykite šioje instrukcijoje: https://pagalba.domenai.lt/kaip-sukonfiguruoti-saugu-rysi-el-pastui-tarp-serverio-ir-jusu-el-pasto-programos
Aktyvavus SSL sertifikatą subdomenui pašalinkite ir pridėkite el. pašto dėžutę iš naujo sekant šia instrukcija.