Pagalba/instrukcijos/El. paštas/Pašto tikrinimas/Pašto tikrinimas kompiuteryje/Apple Mac OS/Apple Mail/El. pašto konfigūravimas programoje Apple Mail

El. pašto konfigūravimas programoje Apple Mail

Dėmesio, prieš atliekant tolimesnius veiksmus, įsitikinkite, kad sukūrėte el. pašto dėžutę per DirectAdmin valdymo pultą (jūsų-domenas.lt:2222) ir turite vartotojo vardą (pavadinimas@jūsų-domenas.lt) bei slaptažodį.

Kaip susikurti el. pašto dėžutę rasite šioje instrukcijoje: https://pagalba.domenai.lt/kaip-susikurti-elektroninio-pasto-dezute

1) Atidarius programą, spauskite „Mail“, tada „Preferences“.

2) Atsidariusiame lange, pasirenkame „Accounts“ ir spaudžiame „+“ simbolį.

Jei programą naudojate pirmą kartą, gali būti, kad iš karto pateksite į 3 žingsnį.

3) Atsidariusiame lange pasirinkite „Other Mail Account…“ ir spauskite „Continue“.

4) Atsidariusiame lange, įveskite prašomus duomenis

  • Name: nurodykite savo vardą, įmonės pavadinimą ar kitą informacija, tokį pavadinimą matys laiško gavėjas.
  • Email Addess: nurodykite savo el. pašto adresą, pvz.: vardas@tavodomenas.lt
  • Password: nurodykite el. pašto dėžutės slaptažodį.

Suvedę duomenis spauskite „Sign in“.

Dėmesio! Paspaudus „Sign in“ gali iššokti klaidos langas su užrašu „Mail can’t verify identity … „, spauskite „Continue“ (tiek kartų kiek parodys klaidos langą), tada galėsite pereiti prie 4 žingsnio. Šią klaidą matote tik dėl to, kad programa bando prisijungti naudodama SSL sertifikatą kurio Jūs neturite. Jei norite aktyvuoti SSL sertifikatą skaitykite šios instrukcijos apačioje.

5) Suveskite prašomus nustatymus:

  • Email Address: nurodykite savo el. pašto adresą.
  • User name: nurodykite pilną el. pašto adresą pvz.: (pavadinimas@jūsų-domenas.lt).
  • Password: nurodykite el. pašto dėžutės slaptažodį.
  • Pasirinkite pašto dėžutės tipą (POP arba IMAP), rekomenduojame pasirinkti IMAP jei ketinate tikrinti paštą keliuose kompiuteriuose ar telefonuose. Galite rinktis ir POP3, plačiau kuo skiriasi IMAP ir POP3 pasirinkimas rasite šioje nuorodoje: https://pagalba.domenai.lt/kuo-skiriasi-imap-ir-pop3-protokolai
  • Incoming mail server: nurodykite „mail.Jūsų-domeno-pavadinimas.lt“.
  • Outgoing mail server: nurodykite „mail.Jūsų-domeno-pavadinimas.lt“.

Spauskite mygtuką „Sign in“.

6) Dėmesio! Paspaudus „Sign in“ gali iššokti klaidos langas su užrašu „Mail can’t verify identity … „, spauskite „Continue“ (tiek kartų kiek parodys klaidos langą), tada galėsite pereiti prie 4 žingsnio. Šią klaidą matote tik dėl to, kad programa bando prisijungti naudodama SSL sertifikatą kurio Jūs neturite. Jei norite aktyvuoti SSL sertifikatą skaitykite šios instrukcijos apačioje.

7) Atsivėrusiame lange pasirenkame tik „Mail“ ir spaudžiame „Done“.

Pastaba ! Norint sukonfigūruoti saugų ryšį su el. pašto serveriu, visų pirma turite būti aktyvavę SSL sertifikatą subdomenui mail. Pvz.: mail.tavodomenas.lt. Plačiau apie tai skaitykite šioje instrukcijoje: https://pagalba.domenai.lt/kaip-sukonfiguruoti-saugu-rysi-el-pastui-tarp-serverio-ir-jusu-el-pasto-programos

Aktyvavus SSL sertifikatą subdomenui pašalinkite ir pridėkite el. pašto dėžutę iš naujo sekant šia instrukcija.

Tags:apple mail pašto konfigūravimasel. paštasel. pašto konfigūravimasmac os

Ar instrukcija Jums padėjo ?

2 Taip  2 Ne
Pagalba pagal raktažodžius
android (1) apple mail pašto konfigūravimas (1) Cannot verify server identity (1) daugiau disko vietos (1) directadmin (2) direct admin (12) disko vieta (1) dns (1) dns redagavimas (2) dns įrašai (5) dns įrašų keitimas (1) domeno nukreipimas (3) domeno perkėlimas (3) domeno perkėlimo kodas (2) domeno sujungimas su shopify (1) domeno sujungimas su wix (1) el. paštas (18) el. pašto konfigūravimas (15) el. pašto konfigūravimas android (1) el. pašto tikrinimas internete (2) el. pašto tikrinimas iphone (1) el. pašto tikrinimas su android (1) hostingo plano keitimas (1) installatron (2) ios (1) iphone ssl klaida (1) kaip nukreipti domeną (3) kaip patikrinti el. paštą (1) Microsoft Outlook 15 (1) microsoft outlook 2003 (2) microsoft outlook 2007 (2) microsoft outlook 2013 (2) microsoft outlook 2016 (2) mozilla thunderbird el. pašto konfigūravimas (2) pasididinti hostingą (1) pasididinti talpinimo planą (1) paslaugų pratęsimas (2) roundcube (2) saugus paštas (1) shopify (1) ssl/tls (1) Unable to verify SSL server (1) windows 10 mail (1) wix (1) wordpress (3)
Dažniausi klausimai
  • Kaip sužinoti domeno užsakovo (turėtojo) RN kodą?
  • Kaip pakeisti PHP nustatymus?
  • El. pašto konfigūravimas Windows live mail
  • Kaip sužinoti prisijungimus prie Directadmin serverio valdymo pulto
  • Kur rodomos svetainės klaidos? (apache log failas)